Nálam a Meru sportcare a befutó!

2019.09.14

Nemrégiben volt szerencsém letesztelni a Meru sportcare termékeit. Sportolóként úgy gondolom, hogy a hatékony bemelegítés elengedhetetlen kelléke a jó minőségű sportkrém. 

Terembe való edzésekhez a WARM melegítő krémet részesítem előnyben. Ezt azon vendégeimnek szoktam sűrűn ajánlani akik a bemelegítő gyakorlatok mellett is nehezebben melegszenek be. A bemelegítő krémek közül talán ő a "leggyengébb", ugyanis nem tartalmaz chili kivonatot. Ezért edzések után akár szaunázni is lehet vele, ami a másik két melegítő krémmel már ugyan így nem tehető meg! 

Versenyek és a vízen történő edzések előtt a HOT melegítő krémet szoktam használni. Ez egy közepes/erős hatással bíró krém aminek melegítő erejét közvetlenül a bőrre való felkenés után még annyira nem éreztem, viszont a bemelegítő gyakorlatok okozta izzadás miatt egyre nagyobb melegséget kezdetem el érezni a bekent területeken. Azért szeretem ezt a krémet, mert felkészíti izmaimat a fokozott izomterhelésre, hatása akár 1 óráig is kitarthat ami a hosszúra nyúló résztávos illetve időmérő edzéseknél kapóra jön számomra. Jó tulajdonságai közé tartozik, hogy bár az ember érzi a melegséget az izmain mégsem nyúzza le arról a bőrt, mint ahogy azt sok más bemelegítő krém teszi. 

Élsportolóként nem csak a bemelegítés hanem az edzések utáni regeneráció is fontos számomra, hogy egy megterhelő edzés után másnap ugyanolyan kirobbanó formában legyenek az izmaim mint előtte. 

Ezt főleg a futó edzéseimnél találom szem előtt tartani, mivel kb. 3 évvel ezelőtt megműtötték a térdem egy szerencsétlenül sikeredett magasugrás okozta keresztszalag szakadás miatt. Azóta szerencsére sikerült szépen felépülnöm belőle viszont pl. a hideg idő okozta csúszós jégen való futások eddig mindig nagyon megerőltették az új szalagokat a térdem körül. Most viszont, hála a HELP regeneráló gélnek nyugodt szívvel vágok majd neki a téli edzéseknek. Ez a krém már most is nagy kedvencem a pihenő időszakban végzett futásaim után, de az igazi segítséget számomra a hideg idő beálltával fogja majd nyújtani.

A második teszt körben megkaptam a zsírégető krémeket, amikre az összes többi krém közül a legkíváncsibb voltam. Ugyan úgy mint az első körben kapott krémeknél, a letesztelés során itt is a fokozatosságra törekedtem, azaz először a gyengébbiket a SLIM zsírégető krémet (sárga tubusos) próbáltam ki. Ő L-carnitint és ananász kivonatot tartalmaz, ami az illatán is intenzíven érezhető volt. Nekem edzés közben közepes erősséggel égette a hasfalamat és miután végeztem az edzéssel pár perc alatt el is múlt a hatása. Még szaunázni is tudtam vele, mert nem tartalmaz chilit így nem kezdi el égetni a bőrt. 


Másnap jöhetett a SHAPE zsírégető krém (fehér tubusos) tesztelése, ami chilit és fahéjat tartalmaz, amiket az előző SLIM krém ugyebár nem tartalmazott! Ez a krém felkenés után eléggé intenzíven égette a hasfalamat. Már az első perctől kezdve éreztem a hatását és ez az edzés során sem hagyott alább, sőt fokozódott is. Az ő hatását edzés után 30 perccel is intenzíven éreztem, mikor már javában tartottam a személyi edzéseket. Vele ki sem mertem próbálni a szaunázást, de ezzel biztos nem ajánlatos annak használata. 

Persze azt senki se higgye, hogy ezek a zsírégetők maguktól égetik majd nektek a testeteken lévő felesleges zsírt! Ezek inkább feszesebbé teszik a bőrt és minimalizálják a narancsbőrt. A zsírégetés rajtad múlik! Csak akkor fogsz fogyni, ha egészségesen táplálkozol és mellette megfelelően edzel! A krémek önmagukban nem oldják meg a súlyproblémádat, na fogyást csak te tudod elindítani azzal, hogy akarod a változást és teszel magadért!

Az S.O.S krémet végül apukám tesztelte le, mikor egy reggel vállfájdalomra panaszkodott nekem. A Meru Sportcare csapatának tanácsára, az S.O.S -t összekeverte a HELP krémmel. Míg az S.O.S gyógynövény kivonatot, addig a HELP fájdalomcsillapítót és gyulladás csökkentőt tartalmaz, így ketten együtt igen erős kombinációt alkotnak, ami egy sérült vagy meghúzott izomnak pont kapóra jön. Apukámnak a két krém egyesített erejétől kb. 3-4 órán keresztül nem fájt a válla. Szerintem érdemes kipróbálni!

A krémek egy plusz jó tulajdonsággal is rendelkeznek! Ugyanis mindegyik E-vitamin "gyöngyöket" tartalmaz, amik a bőrön való szétdörzsöléskor szétpattannak és kenhetővé válnak, így a krémek már testápolóként is funkcionálnak. A bőrre felvíve pedig egyáltalán nem hagynak zsíros érzetet, mivel gél és nem krém állagúak, így teljesen felszívódnak.

© 2018 Molnár László. 1013 Budapest, Clark Ádám tér 1.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el